Mama

Mama's Stories

Mama-s-stories.blogspot.com

mamas_stories@yahoo.gr

Η Ομάδα μας

Mama's Stories
Διαχειριστής του Project :   E-mail: mamas_stories@yahoo.gr  
Βλάχου Βαρβάρα
Διαχειριστής   E-mail: varvara.blachou@gmail.com  

Ας συστηθώ και εγώ!!!!

2015-08-11 23:58

Είμαι η Βαρβάρα και ο λόγος που δημιούργησα αυτό το site, τη σελίδα και την ομάδα στο facebook είναι η κόρη μου Χαριτίνη-Δέσποινα, ο λόγος που ζώ και αναπνέω!

Είμαι μαμά πλέον..

Σκοπός μου είναι να γνωριστούμε όσο το δυνατόν περισσότερες μανούλες.. Να ανταλλάξουμε απόψεις και η μια να συμβουλεύει την άλλη.

Με το συζυγό μου Δημήτρη είμαστε μαζί απο το 2006 και παντρεμένοι από το 2013. Σύνολο εννιά χρόνια.. εννιά ολόκληρα χρόνια και μου φαίνεται σαν εχθές που γνωριστήκαμε, σαν εχθές που παντευτήκαμε και σαν εχθές που βαφτίσαμε το κοριτσάκι μας!!!

Εύχομαι όλες οι μανούλες να δείτε τα παιδάκια σας όπως επιθυμείτε μα πάνω απ'όλα εύχομαι να έχουν υγεία!!!

Σας περιμένω λοιπόν όλες στη σελίδα μου στο facebook:  www.facebook.com/pages/Mamas-Stories/718382681605320

και στην ομάδα μου στο facebook: www.facebook.com/groups/1463755443947975/

για να γνωριστούμε!!!

 

 

Με εκτίμηση

Βαρβάρα-Διαχειρίστρια της σελίδας Mama's Stories